Nieuwsje. Noe gaat Timmer-mans, naar PVDA/Groen-links. Ik dacht, eerst goed idee, zit ie me daar nie, zo in de weg. Ik weet, nog nie, goed waar-om, hij haalt t bloed onder mn nagels van-daan. Ik weet, nie waar-om t= zo. Ik ver-moord m hoor echt. In 2025 gaan we meten, ik mag hopen voor hem, da t mee-valt. Ik slik, mijn hele leven, al stik-stof, CO-2, broei-kasje-gasje tabletjes, terug-gaand tot t ont-staan van de Aarde, & nog verder. Alle planeetjes, alle landjes. Ze willen, heel zeker weten da niemand, t voor el-kaar krijgt. Da zullen, we nog s zien, ik ben, dus name-lijk, nog-al eigen-wijs. Met de Corona, wilde ook, niemand luusteren. Ik heb, Anti-stofjes ge-maakt, t klimaat ge-ent, boerder-ijtjes ge-ent, vee, stik-stof-uit-stoot, ammoniak-uit-stoot, t weer. Sienerasseres.