Komende donder-dag, & vrij-dag, = er n EU top. Ik ben, er bij maar, op n scherm, eh. En-fin, ik typ vast wa ik wil ''zeggen''. Ze gaan, spreken over de energie. Ze willen n prijs-plafond in-stellen, voor gas. Ja goed idee. Di kunnen je toch nie, serieus menen zeg? Goed: - in-ductieplaatjes - zonne-collectoren - wind-molentjes, in t water Ik dacht, subsidie -regelingen, voor alles. Met water, kun je, energie genereren. In Ethiopie, staat dacht ik, n brug, die da kan. Ik heb, ge-lezen over super-batterijen. Die, heb ik op t dak laten in-stalleren, zo-veel als ik nodig heb, voor einde-loos ge-bruik. Ik dacht, misschien, kan iemand s, na-denken, over de om-schakeling van, die batterij, naar de stekker int stop-contact? Mijn ver-stand, doet t nog, al schijnt Emmanuel Ma-cron, te denken van nie. Zou hij denken, da t nooit werkt? Sienerasseres.