Komende donder-dag, & vrij-dag, = er n EU top. Ik ben, er bij maar, op n scherm, eh. En-fin, ik typ vast wa ik wil ''zeggen''. Ze gaan, spreken over de energie.
Ze willen n prijs-plafond in-stellen, voor gas. Ja goed idee. Di kunnen je toch nie, serieus menen zeg?
Goed:
- in-ductieplaatjes
- zonne-collectoren
- wind-molentjes, in t water
Ik dacht, subsidie -regelingen, voor alles.
Met water, kun je, energie genereren. In Ethiopie, staat dacht ik, n brug, die da kan. Ik heb, ge-lezen over super-batterijen. Die, heb ik op t dak laten in-stalleren, zo-veel als ik nodig heb, voor einde-loos ge-bruik. Ik dacht, misschien, kan iemand s, na-denken, over de om-schakeling van, die batterij, naar de stekker int stop-contact? Mijn ver-stand, doet t nog, al schijnt Emmanuel Ma-cron, te denken van nie. Zou hij denken, da t nooit werkt?
Sienerasseres.
Comments
Post a Comment