Ik heb, t zo´n 6 x ge-lezen, ik snap er nie zo-veel van Als ik t nie snap, ben ik, te slim.
T gaat er-om da er 15 procent, minimum-vennootschaps-belasting ge-blokkeerd, gaan worden. T doel = om belasting-ontwijking te voor-komen. Aha.
Nope. T doel = om multi-nationals, n bitje bij te sponsoren. Ik be-doel, als multi-nationals geen minimum-belasting hoeven te be-talen krijgen ze er ge-woon geld bij hoor.
Ze hebben, al-tijd 1 leugen om n rook-gordijn op te werpen (wie ze da toch ver-teld heeft kut-wijf da ik ben). & t echte ver-haal, wa ze nie ge-schikt achten, voor t ¨domme¨plebsje
Kiere-wiet snapt t ge-loof ik, als enige. Polen heeft tegen-gestemd. Kan natuurlijk, als reden da hij weet da ik t, zou waar-deren als hij tegen zou stemmen.
Volgens mij, be-grijpt iedereen waar ze voor of tegen stemmen. T = zeer te hopen da ze weten, waar ze mee bezig zijn. Eigen-lijk, heb ik, die hoop nie, nooit ge-had ook. T kan me nie schelen hoe lang t duurt, in de Super-max at least. Wa zijn ze on-gelofelijk stomp-zinnig, & simpel, zijn ze zeg. Dom, zelden heb ik, zulke dommies ge-zien. Mocht t traden nie lukken, gaan we ge-woon de politiek in, veel slechter kunnen we nie zijn....................
Ze zijn ook in-eens n Totalitaire dictatuur. Alle landen moeten voor zijn. Ik ben, voor de demo-cratie, meerder-heid geldt.
-ver-bergen da t nooit nooit al-tijd n nooit nooit al-tijd demo-cratie nooit nooit al-tijd blijft. Ook nie, voor Loekasjenko
Uwenasseres.
Comments
Post a Comment