Ik las, dus iets over, t af-bouwen van hypotheek-rente-aftrek, & zelf-standigen-aftrek. In ruil voor Corona-herstel-subsidie. O waar-om? Hoek-stra, dacht ge-loof ik, voor de economie.Werkelijk? Weet hij, niet, da er n door-draaiende economie, =?? Dit =mensen hun koop-kracht af-pakken.
Ik zat, hier s ff over na te denken (zat ja, staan ik niet meer, hoe komt da ook al-weer?). En-fin t= positieve discriminatie. Da mag niet zeker. Nope. Staat ergens, in n EU-ver-drag, dacht ik.
Had ik al ge-zegd da Baudet n gore gore hufter vind, gore gore leugen-achtige hufter. Hij stond net te hoesten, als-of hij last had van t zenuw-gas, in mijn woninkje. Ahum.
O ja hypotheek-rente-aftrek, & zelf-standigen-aftrek. Kool-mees had t over compenseren, ja noe moet u, s ff goed luusteren, als we geen Corona-herstel-subsidie komt, hoef ik toch niets te compenseren, Wout?
La we,, t ge-woon niet doen............. Ver-worven recht. Trouwens, ik had, net be-dacht da Neder-land, de derde economie van de wereld krijgt. Gaan we weer, koop-kracht af-pakken. Koop-kracht? T = voor de hypotheek hoor. Ja = ook maar links-om of rechts-om t ver-mindert de lasten, t ver-meerdert, de zaken die we kunnen kopen.
Uwenasseres.
Comments
Post a Comment