Ja Noord-Macedonie wil toe-treden tot de Unie. Mij best. Noe ver-trouw, ik ze nie helemaal. Zou kunnen, komen om-da da ook nie kan. De af-gelopen jaren, met de Corona, zijn ze best nuttig ge-bleken.
T = heel simpel Rumen Radev = van Bulgarije & Pet-kov = van Noord-Macedonie.
-Ver-bergen da er nooit nooit nooit n nooit nooit nooit conflictje nooit nooit nooit op-treedt.
Loekasjenko had t net over, da ik zorg-vuldig naar hem moet luusteren. Da doe ik ook. Daar-na, denk ik, ''ja hmmhmm, had je, nog wa, vieze, vuile gore smeer-lap''?
Uwenassereseresereseresereserseserereseresereseresereser.
Comments
Post a Comment