Morgen gaat Ris-hi Su-nak, onder-handelen, over de grens, met Noord-Ier-land. Vieze vuile gore smerige hufter. Met Urs-ula von der Leyen, vies vuil goor smerig kanker-wijf. Ik dacht, echt nooit meer iets, van die Brex-it te horen. Ge-hoopt al-thans. Da was, handig zeg, net voor, de Covid. Ja t= ´´´´mijn ´´´´ schuld. Ik mik, n bitje op Schengen Ris-hi.
Sienerasseres.
Comments
Post a Comment